Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

*swajner | moderator: grafika/rysunek/malarstwo

imię i nazwiskoSzymon Wajner adresRydułtowy zarejestrowany11.04.2009 @10:58:24 ostatnio na stronieonline

Artysta? Może.

Media społecznościowe:
https://instagram.com/swajner/
https://twitter.com/swajner
https://facebook.com/swajner
https://behance.net/swajner
Strona:
https://www.facebook.com/SzymonWajner/

Nagrody?
I Międzynarodowe Biennale na Małą Formę Graficzną „Między czernią a bielą…” pt. „Świat ze starej fotografii” Rybnik 2015 - I miejsce w kategorii wiekowej 20-25 lat.

Wystawy zbiorowe:
2015 - Wystawa GRAFIKI studentów PWSZ w Raciborzu - Rydułtowskie Centrum Kultury „Feniks”; Rydułowy.
2015 - „Dwie pracownie” - Fundacja EDF Polska; Rybnik.
2017 - Wystawa I Międzynarodowego Triennale Grafiki w Cieszynie "W poszukiwaniu niemożliwego"; Cieszyn;
2017 - Wystawa "Czas i miejsce" Studenckiego Koła Naukowego Fotografii Artystycznej FOTON; Galeria Gawra; Racibórz;
2017 - Wystawa "Brzemię"; Pracownia Dobrych Praktyk UL Kultury; Cieszyn.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/SzymonWajner/
digarty414 komentarze4396 posty na forum112 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JackyBoy    09.06.2014 @12:48:54
Dziękuję....
_______


~arakai    22.05.2014 @01:21:24
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~NOWYBERT    08.05.2014 @21:59:58
hej .... nie diekuj tylko rysuj tak dalej.............................spontanicznie!!!!!
~arakai    16.04.2014 @16:37:52
ja również dziękuję
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~Kordina    31.01.2014 @21:58:14
Dzięki za bogate odwiedziny
~ForrestGump1988    25.01.2014 @11:41:03
Spoko ) jestem tu od dzisiaj więc w razie czego zapraszam też do mnie i prosiłbym o szczerą konstruktywną krytykę . Pozdrawiam
~Phincz    23.01.2014 @17:25:41
proszę nie dziękować
_______
Nie dziękuj za oceny zamiast dziękowac ocen moje prace Pozdrawiam
~LeonKruk    22.10.2013 @06:24:44
widać rozwój w galerii fajne te komiksowe grafiki
~RafalKrzanowski    05.07.2013 @10:38:20
Dzięki :-D
ostatnio edytowane: 2013-07-05 10:39:19
~adus205    26.02.2013 @23:07:54
Dzięki za pomoc
~adus205    26.02.2013 @12:45:18
hm no może i mam, ale raczej to już nie dla mnie. Od miesiąca staram się coś narysować i po chwili tracę wenę i zostawiam te kilka zaczętych kresek, nie wiem czy tak nie raz jest i to przechodzi czy rysowanie już nie dla mnie..
~mudmen    25.11.2012 @00:13:31
świetna twórczość, pozdrawiam!
~Wera12343    19.11.2012 @17:04:37
Taaa ;D wiem że wychodzi film DB pod koniec marca 2013 roku ale na przetłumaczenie będziemy chyba dłużej czekać
~nitga    22.10.2012 @20:50:28
dziękuję za miłe komentarze Twoja galeria prac rownież jest ciekawa.pozdrawiam
~favola    14.10.2012 @19:49:59
niezła galerie. szkoda ze tak srednio doceniona
_______
Każda decyzja ma swoją cenę
Każdy bóg ma swoje niebo,
Każdy sen ma swoje miejsce
Do momentu kiedy będziesz o nim śnić
~anama    16.09.2012 @16:59:32
Dziękuję, miło mi
~Azazel44    14.08.2012 @21:30:33
lol człowieku ty masz 19 lat? Wyglądasz starzej niz moj starszy :D
ostatnio edytowane: 2012-08-15 00:41:36
~pistopit    24.07.2012 @04:24:53
najbardziej lubie jesiego. ma zawsze szerokie spodnie i sie wyrywa
~tse60    11.06.2012 @16:32:09
dzięki za wyjaśnienie. Pytałem, bo podobne prace można zrobić w kilka sekund za pomocą odpowiednich filtrów w PS. Wiem, że mnie rozumiesz. I moje pytanie. Pozdrawiam. Mirek
_______
Andy Warhol powiedział kiedyś, że wszystko, co było możliwe w sztuce, zostało już wymyślone. Udowodnijmy, że tak nie jest.
Moja Strona Domowa http://www.tse60.com

~irbis    11.06.2012 @13:08:35
dzięki za zainteresowanie
_______
slave screams he thinks he knows what he wants
slave screams thinks he has something to say
slave screams he hears but doesn't want to listen
slave screams he's being beat into submission
don't open your eyes you won't like what you see
~GrzeCh92    11.06.2012 @09:40:21
Dzięki
~paranormalnaa    07.06.2012 @17:23:26
a proszę : )
_______
i'm a black rainbow.
*dobryizly    06.06.2012 @18:37:54
bede czekal.
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    06.06.2012 @18:15:40
no dobra
to teraz na powaznie
ja sie pytam czemu w galerii nie ma umy thurman<3 ?
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
*dobryizly    06.06.2012 @18:11:57
ja dziekuje
fajny styl
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
Poprzednia strona 1 ... 6 7 8 9 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt